keskiviikko 13. toukokuuta 2009

Hotellin kuohuviinitarjoilu

Tänään hotelli järjesti kuohuviinitarjoilun kaikille vieraille. Aika hauska idea, näitä on ilmeisesti kahden viikon välein. Tosin jostain syystä tapahtuma ei ollut mikään yleisömenestys. Yhteensä ehkä kymmenen ihmistä, joista valtaosa jo valmiiksi tuttuja. Ilmeisesti suurin osa ei jaksa toista kertaa osallistua. En kyllä ymmärrä miksi. Vaikka sitä taatusti tutustuu jossain vaiheessa muihin, jolloin ei tarvitse tällaista organisoitua sosiaalista tapahtumaa, niin onhan se nyt silti näppärämpi käydä juomassa ilmaiset skumpat/appelsiinmehut ja syömässä pretselit hotellin respassa kun lähteä jonnekin kauas.

No, joka tapauksessa ihan kiva.

4 kommenttia:

Karina kirjoitti...

Joskus ihmisillä on outo varaus kaikkeen järjestettyyn kivaan. Ajatellaan että se on paapomista ja holhoamista ja ollaan sitten niin itsenäisiä että osataan hoitaa itse kaikki. En tajua myöskään miksei voi ottaa vastaan kaikkea mikä sopii ohjelmaan, ja keksiä loput itse.

Mikko kirjoitti...

Tosi hieno idea hotellilta järjestää tuollaisia tutustumistilaisuuksia. Saa mahdollisuuden tutustua myös sellaisiin, joihin ei tutustu muuta kautta ja helppo tapa olla tuttujen kanssa.
Uudessa paikassa ei ole koskaan liikaa networkkausmahdollisuuksia ja ne kannattaa kyllä hyödyntää. Mekin käytiin ensimmäisinä kuukausina Chennaissa joka ainoassa tilaisuudessa, josta vaan kuultiin. Sittemmin ollaan ruvettu vähän valikoimaan ja saatetaan jopa joskua olla ihan vaan kotona.

Karina kirjoitti...

Itse asiassa ihmisten löytäminen on yllättävän vaikeata jos on töissä. Se on pelkkä työympäristö josta voi verkostoa löytää. Nämä voi olla sitten perheellisiä tai muuten hyvin toisenlaisia eikä ole paljon yhteistä. Nyt kun olen töissä, minulta hävisi kokonaan ohi naisten päiväverkostoituminen joka meillä oli pääasiallinen kontaktilähde. Ehkä Riikka löytää jotain vastaavaa vaikka jostain yliopistosta?

ilkka kirjoitti...

Tota tapahtumaa ei tosiaan oltu sen enempää järjestetty, kuin että respan täti laittoi pari pulloa kuohuvaa, muutaman kulhollisen suolatikkuja ja parikymmentä lasia pöydälle. Rappukäytävissä oli mainos. Respan väki ei osallistunut, saati sitten että olisi leikittänyt jotain nimileikkejä vierailla. Hyvin harmitonta, hädin tuskin voisi kutsua järjestetyksi ohjelmaksi.

Tosiaan näppärä idea hotellilta. Yhteensä koko operaatio vie varmaan 15 minuuttia työaikaa (no, riippuen tiskikoneesta) ja maksaa ehkä 20 euroa. Eli siis helppo ja halpa toteuttaa. Suosittelen muillekin vastaaville hotelleille.